Prawo konsumenckie powinno interesować każdego z nas. Dlaczego? Codziennie robimy zakupy, dokonujemy transakcji z przedsiębiorcami, a także korzystamy z różnego rodzaju usług. Tym samym, powinniśmy mieć rozległą wiedzę dotyczącą posiadanych praw. Dzięki temu nie będziemy łatwym celem dla nieuczciwych sprzedawców. Wiedza jest podstawową bronią w rękach każdego konsumenta. Warto stale ją poszerzać i aktualizować, a te publikacje będą w tym pomocne.
Jest to książka autorstwa dr Marzeny Czarneckeij i prof. dr hab. Tadeusza Skocznego, w której można znaleźć informacje o nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów obowiązujące od 17 kwietnia 2016 roku.
Książka stanowi zbiór ustaw i przepisów obowiązującym na rynku handlowym, zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych. Uwzględnione zostały tutaj zmiany w ustawach, dlatego wiedza jest aktualna. Dlaczego warto przeczytać tę książkę? Ponieważ stanowi praktyczny przewodnik po ustawach dotyczących prawa konsumentów.
W tej książce znajdują się orzeczenia sądów dotyczące spraw prowadzonych wobec nieuczciwych sprzedawców. Każdy ma możliwość znalezienia podobnej sprawy do tej, która dotyczy jego samego, a tym samym można będzie zastosować podobne postępowanie.
Książka powstała z myślą o przedsiębiorcach, którzy prowadzą działalność w internecie. W sposób szczegółowy są tutaj omówione przepisy obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku w zakresie praw konsumenckich. Działalność online prześwietlana jest pod wieloma względami przez prawników, co pozwala na wprowadzenie do sklepów internetowych zmian, dzięki którym przedsiębiorca będzie mógł działać w interesie swoich klientów.
Wykaz wielu innych książek dotyczących prawa konsumenckiego możesz znaleźć na: https://bookmaster.com.pl/ksiazki-prawo-konsumenckie-ochrona-konsumencka-1746.